Home Despre noi Staff Contact  




Data publicarii: Joi, 25 Septembrie 2008  
 

Carti si idei recomandate de Cezar Caluschi: "Buzz Marketing"

Buzz_Marketing.jpgPentru multi manageri marketingul de calitate inseamna foarte multi bani, alaturi de alte resurse - oameni, timp - intr-un amestec complicat de creatie, design, media, analize, cercetare de piata si multe altele. "Hei, exista si retete mai bune!", spune Mark Hughes in cartea sa, "Buzz Marketing". "Fa lumea sa vorbeasca despre ceea ce faci", este sfatul lui Hughes sustinut in aproape 300 de pagini pline de exemple savuroase si studii de caz.
Mark Hughes tine sa demonstreze ca este mult mai simplu si mai eficace in ziua de astazi - cind suntem practic ingropati in mii de mesaje publicitare zilnic - sa apelezi la comunicarea simpla dintre oameni, decat la mecanismele sofisticate ale marketingului corporativ care par sa se fi uzat. "Publicitatea orala, scrie Hughes, este cea mai puternica forma de marketing de pe pamant". Iata cateva dintre ideile si lucrurile interesante pe care le veti gasi in cartea lui Mark Hughes.

1. "Unicul scop in buzz marketing este acela ca mesajul tau sa devina atat de irezistibil, atat de interesant, atat de fascinant, atat de demn sa apara pe prima pagina de ziar, incat oamenii sa vrea singur sa-l spuna si altora, facandu-ti astfel tie munca de marketing".

2. "Unul dintre secretele succesului publicitatii orale este faptul ca vorbesti cu cineva fata in fata, lucru care iti confera ceea ce regimente de marketeri incearca sa obtina in fiecare zi: atentia".

3. "Cele sase butoane care trebuie apasate pentru a starni conversatii: tabuuri, neobisnuit, scandalos, ilar, remarcabil, secret".

4. "Marcile mari si firmele mici care utilizeaza publicitatea orala realizeaza niveluri ale vanzarilor de 3 pina la 10 ori mai mari decat metodele de marketing traditionale".

5. "George Lois, cel care a pus pe harta marca Tommy Hilfiger, plaseaza publicitatea orala in varful piramidei, sustinnd ca se obtine un impact inzecit atunci cand cream rumoare entuziasta."

6. Lectia "American Idol": ai rumoare, ai audienta.

7. Lectia Half.com: schimba numele unui oras si obtii una dintre cele mai mari lovituri de publicitate din istorie.

8. Lectia Ben & Jerryĺs, sau povestile pe care le adora presa americana.

9. Lectia Apple Mac, sau cum sa generezi un val imens de rumoare din greseala.

Iar daca vreti sa cititi ceva cu adevarat interesant, grabiti-va sa ajungeti la capitolul despre modul in care s-a construit marca Britney Spears. Dincolo de povestea unei cantarete pornite de la zero si care are succes in jungla show-biz-ului mondial, Mark Hughes descrie amanuntit toate elementele care au compus batalia de marketing ce a propulsat-o pe Britney Spears in varful topurilor internationale de muzica pop. Marketing adevarat !

Mark Hughes a fost director executiv la eBay, la Half.com - o companie pe care eBay a sfarsit prin a o cumpara cu un pret spectaculos - la PepsiCo si la Pep Boys. Mark Hughes locuieste in Philadelphia, scrie carti si tine conferinte, dar mai presus de toate a devenit un adevarat guru in ceea ce el numeste "buzzmarketing", sau marketingul pe baza de rumoare.
Cartea a aparut la Editura "Publica" (www.publica.ro) si poate fi gasita in lantul de librarii "Diverta".

*****
Cezar Caluschi conduce "OSC-Oameni si Companii", agentie specializata pe consultanta in comunicare cu grupuri de audienta premium.


Pentru a fi in permanenta la curent cu ultimele noutati si informatii din domeniu,

aboneaza-te gratuit la Newsletter !

 







Editorial
"B─âi, avem destule taxe"
rotariu victor.jpg
"B─âi, avem destule taxe". Acesta este motivul pentru care Guvernul Boc ┼či partidele care ├«l sprijin─â nu vor s─â mai fie introdus─â taxa pe terenul agricol nelucrat, dup─â cum a explicat un oficial al ministerului Agriculturii. Dup─â ce s-au b─âtut cu pumnul ├«n piept c─â ei sunt cei care vor pune din nou pe picioare agricultura, ├«n special prin aceast─â tax─â, menit─â s─â ├«ncurajeze folosirea propriu-zis─â a terenurilor, bravii politicieni ai Puterii ┼či-au dat seama, din senin, c─â sunt prea multe taxe.
Un editorial de Victor Rotariu publicat în ziarul Gandul. >> Citeste
Analiza
De ce se înghesuie elveţienii să facă agricultură în România
agricultura_MARE.jpg
Din ce ├«n ce mai mul┼úi agricultori elve┼úieni se stabilesc ├«n Rom├ónia, unde pot cump─âra suprafe┼úe agricole de c├óteva sute de hectare la pre┼úuri semnificativ mai mici ┼či mai apoi export─â produsele biologice ob┼úinute ├«n Elve┼úia sau Germania, scrie swiss.info ├«ntr-un comentariu dedicat poten┼úialului agricol al ┼ú─ârii noastre.
Swiss.info men┼úioneaz─â exemplul lui Christian Hani, un agricultor elve┼úian care la scurt timp dup─â absolvirea studiilor de agronomie s-a mutat ├«n satul Firiteaz din vestul Rom├óniei ┼či care acum are un teren agricol de 800 de hectare. >> Citeste
Compania Saptamanii
Prio Foods a anunţat lansarea unităţii de extracţie uleiuri, la Lehliu Gară
prio foods.jpg
Compania Prio Foods, parte a Martifer Group, a anun┼úat, miercuri, lansarea unit─â┼úii de extrac┼úie uleiuri vegetale la Lehliu Gar─â, investi┼úie greenfield ├«n valoare de 93 milioane de euro. "Este o onoare pentru mine ┼či pentru ├«ntreaga companie Prio Foods s─â anun┼ú ast─âzi lansarea noii unit─â┼úi de extrac┼úie de la Lehliu", a declarat, pre┼čedintele Consiliului de Administra┼úie Prio Foods, Carlos Martins.
Evenimentul a dat startul opera┼úiunilor la filiala Prio Extrac┼úie, specializat─â ├«n procesarea semin┼úelor ┼či produc┼úie de ulei vegetal, ├«n scopuri industriale ┼či de consum. Investi┼úia este cel mai mare proiect greenfield din Rom├ónia ├«n anul 2011. ├Än sectorul produc┼úiei de ulei vegetal, Prio Extrac┼úie de┼úine locul ├«nt├ói ca volum al investi┼úiei ├«n Europa de Sud-Est ┼či locul doi la nivelul ├«ntregii Europe. >> Citeste

Produsul Saptamanii
Mierea premium ecologică ar trebui să fie un brand al României, spune apicultorul Aron Stoica
apicultor.jpg
Mierea premium ecologic─â ar trebui s─â fie un brand al Rom├óniei, fiind, indiscutabil, cea mai bun─â din lume, iar pentru promovarea ei ├«n str─âin─âtate este nevoie de politici consecvente ale celor afla┼úi la guvernarea ┼ú─ârii, afirm─â apicultorul Aron Stoica din C├ómpeni (Alba), absolvent al Universit─â┼úii de ┼×tiin┼úe Agricole ┼či Medicin─â Veterinar─â din Cluj-Napoca, care se dedic─â de o via┼ú─â cre┼čterii profesioniste a albinelor ┼či protec┼úiei speciilor autohtone.
"Nu ┼čtiu dac─â ├«n ultimul an s-a diminuat sau nu procesul prin care mierea de calitate premium din Rom├ónia se vinde la export ├«n cupaje, pentru a fi amestecat─â cu cele f─âr─â nicio calitate din America de Sud, America de Nord, Mexic, Asia ori din UE. Mierea este un produs local unic ┼či cel mai corect este ca produc─âtorul s─â se bucure de recunoa┼čterea calit─â┼úilor acesteia. De regul─â, mierea noastr─â premium trece ├«ntr-un anonimat absurd, pentru c─â este absurd s─â oferi cea mai bun─â calitate pentru a deveni amestec la ceva f─âr─â nicio calitate", a declarat, luni, apicultorul foarte apreciat ├«n afara grani┼úelor ┼ú─ârii. >> Citeste
Interviu
Radu Roati┼č: ÔÇťMieii rom├óne┼čti nu vor lipsi de pe pia┼ú─â ├«n preajma s─ârb─âtorilor pascaleÔÇŁ
roatis radu.jpg
Mieii rom├óne┼čti nu vor lipsi de pe pia┼ú─â ├«n preajma S─ârb─âtorilor Pascale, pentru c─â exist─â baza legal─â pentru inventarierea animalelor, a afirmat, ├«ntr-un interviu acordat Agen┼úiei Agerpres, pre┼čedintele Autorit─â┼úii Na┼úionale Sanitare Veterinare ┼či pentru Siguran┼úa Alimentelor, Radu Roati┼č.
Potrivit pre┼čedintelui ANSVSA, autoritatea va demara o serie de controale ├«n sectorul produselor tradi┼úionale, deoarece "asist─âm la o cre┼čtere alarmant─â a t├órgurilor cu produse tradi┼úionale", ├«n multe cazuri produsele fiind v├óndute ├«n condi┼úii improprii sau nu sunt ceea ce cred ┼či vor rom├ónii s─â cumpere. Radu Roati┼č a mai ad─âugat c─â Rom├ónia va putea exporta carne de porc pe pia┼úa comunitar─â, ├«ncep├ónd cu partea a doua acestui an, dup─â ce o misiune a CE va controla fermele care solicit─â s─â intre la export. >> Citeste
Eveniment
La Gala┼úi a fost lansat un proiect pentru relansarea pisciculturii ┼či prelucr─ârii pe┼čtelui
pescador.JPG
Camera Agricol─â Gala┼úi a lansat, mar┼úi, proiectul ÔÇťGrup de lucru pentru gestionarea durabil─â a fondului piscicol ├«n jude┼úul Gala┼úi, zona pesc─âreasc─â lunca Prutului inferior - Dun─ârea inferioar─â mila 76ÔÇŁ, ├«n valoare de 133.000 de lei.
Potrivit directorului Camerei Agricole Gala┼úi, Floricel Dima, proiectul are ca scop relansarea pisciculturii la nivelul jude┼úului ┼či crearea de unit─â┼úi economice care s─â se ocupe de prelucrarea pe┼čtelui. Proiectul vizeaz─â zona pesc─âreasc─â Lunca Prutului Inferior - Dun─ârea Inferioar─â mila 76, iar ├«n acest sens va fi creat un grup de lucru pentru gestionarea fondului piscicol. >> Citeste

Afisari
counter